Bebisarna utvecklas. Det är så roligt att följa dem även om de inte direkt växer på längden.
Vi har fortfarande inte fått igång värmaren så vi kan inte förvänta oss underverk. Kanske ett nytt försök att täta slingan är på gång? 😉
Kul att se förändringen sen oktober 2025.
Söta små rackare!